„Lucrul în echipă este un punct cheie spre succes!”

Fost consultant în management în compania din care s-a născut SanaGoût, Andra Stanciu nu a ezitat să se reorienteze profesional, spre domeniul New Business în organizarea de evenimente, şi să meargă mai departe în carieră alături de furnizorul de catering ce poartă numele bunului gust.

 

Astfel, din luna mai a anului 2017, titulatura oficială sub care Andra Stanciu îşi desfăşoară activitatea este cea de Business Developer, despre care am şi rugat-o să ne povestească pe scurt:

Ce cuprinde fişa acestui post, mai exact?

Prin natura sa, postul de Business Developer este unul foarte dinamic, implicând interacţiunea cu diverse tipologii umane şi presupune prospectarea continuă a pieţei, găsirea de noi clienţi, negocierea serviciilor oferite de SanaGoût, tratarea obiecţiilor aparute, închiderea vânzării şi organizarea evenimentului.

 

Cum descoperiți noi colaboratori? Cum îi atrageți să lucreze cu SanaGoût?

De cele mai multe ori, descoperim noii colaboratori prin intermediul reţelelor de socializare şi al evenimentelor de networking la care participăm constant. Strategia noastră este să convingem potenţialii clienţi să încerce produsele SanaGoût şi, odată ce au ales să organizeze un eveniment cu noi, succesul viitor este garantat datorită produselor pe care le livrăm, a punctualităţii de care dăm dovadă şi a comunicării eficiente de pe toată durata organizării evenimentului.

 

Asta presupune să ştiţi meniurile SanaGoût pe de rost?  Prezentaţi oferte personalizate posibililor clienţi sau aveţi o ofertă standard cu care îi cuceriţi?

Fiind foarte  vast, îmi este imposibil să reţin meniul pe de rost. Mai mult decât atât, suntem flexibili şi deschişi la nou şi ne adaptăm în funcţie de cerinţele culinare şi tematice ale tuturor clienţilor, de la mâncare tradiţională până la cea cu specific internaţional sau preparate raw. Ofertele sunt personalizate pentru fiecare client în parte, nu avem o ofertă standard pe care să o prezentăm spre vânzare.

 

Care sunt cel mai greu de convins colaboratori: cei care au legătură cu domeniul gastronomic sau cei care n-au nicio cunoştinţă despre acesta?

Cel mai greu de convins sunt colaboratorii ce nu au cunoştinţe despre domeniul gastronomic. Cei care cunosc acest domeniu şi ştiu ce înseamnă produse proaspete, ce nu conţin aditivi sau coloranţi sunt foarte uşor de convins cu acest argument. Punctualitatea şi cooperarea reprezintă, de asemenea, punctul forte cu care convingem colaboratorii are ştiu cât de important este să primeşti la timp exact ceea ce ai solicitat.

 

Care sunt membrii echipei SanaGoût cu care colaboraţi cel mai strâns în munca dumneavoastră?

Fiind un domeniu unde cooperarea şi lucrul în echipă reprezintă punctele cheie spres succes, este esenţial să colaborez strâns cu toţi membrii echipei, de la bucătari până la personalul ce se ocupă cu logistica evenimentelor.

 

Dintre colaborările pe care le-aţi încheiat, de care sunteţi cea mai mândră?

Cea mai mândră am fost în momentul în care am reuşit să convertesc către SanaGoût un potenţial colaborator ce avea alt furnizor de servicii de catering şi am făcut asta doar prin puterea produselor noastre. Pentru că, oricât de bine aş „vinde” oferta, calitatea mâncării pe care o oferim este cea care convinge definitiv.